Μάνατζερ Ενημερωτικών - Πολιτιστικών και Ψυχαγωγικών Ιστοσελίδων Ειδικός Social Media Marketing

Θεματική κατηγορία: Ψηφιακές δεξιότητες
Θεματική Υποκατηγορία: Ψηφιακό Marketing
Σκοπός Προγράμματος
Μετά το πέρας της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα κατανοούν τις βασικές έννοιες της επεξεργασίας και αποθήκευσης δεδομένων, καθώς και τις εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας. Θα έχουν αποκτήσει γνώσεις για τα βασικά στοιχεία των υπολογιστικών συστημάτων, όπως το υλικό (hardware) και το λογισμικό (software), και θα είναι σε θέση να αναλύουν και να χρησιμοποιούν γλώσσες προγραμματισμού και τεχνικές επίλυσης προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αλγορίθμων και των δομών δεδομένων. Επιπλέον, θα κατανοούν τη σημασία των λειτουργικών και πληροφοριακών συστημάτων για τις επιχειρήσεις και το μάρκετινγκ, καθώς και τις επιπτώσεις της ψηφιακής τεχνολογίας στην κοινωνία.
Σύντομη περιγραφή του Προγραμματος Κατάρτισης
Το παρόν υλικό με θέμα «Manager Ενημερωτικών Πολιτιστικών και Ψυχαγωγικών Ιστοσελίδων: Ειδικός Social Media Marketing» αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους εκπαιδευόμενους που θέλουν να γνωρίσουν τις βασικές έννοιες της επεξεργασίας και αποθήκευσης δεδομένων, τις εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας και τα βασικά στοιχεία των υπολογιστικών συστημάτων (υλικό και λογισμικό). Αναλύει τις γλώσσες προγραμματισμού και τις τεχνικές επίλυσης προβλημάτων, όπως αλγόριθμοι και δομές δεδομένων. Τέλος, εστιάζει στη σημασία των λειτουργικών και πληροφοριακών συστημάτων για τις επιχειρήσεις και το μάρκετινγκ.
Η συνολική διάρκεια (150 ώρες) του προγράμματος κατάρτισης αναλύεται ως εξής:
Ώρες Διά Ζώσης κατάρτισης | 0 |
Ώρες Σύγχρονης εξ αποστάσεως | 98 ώρες |
Ώρες Ασύγχρονης εξ αποστάσεως | 52 ώρες |
Απαιτούμενος χρόνος ολοκλήρωσης του κάθε τμήματος σε μήνες | 2,5 μήνες |
Μαθησιακά αποτελέσματα
Οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να υποστηρίξουν την επεξεργασία και αποθήκευση δεδομένων, να κατανοήσουν τις εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας και να εξοικειωθούν με τα βασικά στοιχεία των υπολογιστικών συστημάτων, όπως το υλικό και το λογισμικό. Επιπλέον, θα μάθουν να αναλύουν και να χρησιμοποιούν γλώσσες προγραμματισμού και τεχνικές επίλυσης προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αλγορίθμων και των δομών δεδομένων. Τέλος, θα κατανοούν τη σημασία των λειτουργικών και πληροφοριακών συστημάτων για τις επιχειρήσεις και το μάρκετινγκ, ενισχύοντας τις δυνατότητές τους στον χώρο της διαχείρισης ενημερωτικών, πολιτιστικών και ψυχαγωγικών ιστοσελίδων.
Σε αυτή την ενότητα ο εκπαιδευόμενος κατανοεί την πληροφορική ως μια ενιαία επιστήμη και διαπιστώνει τις προεκτάσεις της ανάλογα με τις ανάγκες της εφαρμογής. Σκοπός της ενότητας είναι να αποκτήσει θεμελιώδεις γνώσεις που σχετίζονται με την ψηφιακή τεχνολογία, τις εφαρμογές της και τις κοινωνικές επιπτώσεις της ψηφιακής επανάστασης και θα γνωρίζει τη δομή, το υλικό και το λογισμικό ενός υπολογιστή.
Σκοπός της ενότητας είναι η παροχή εισαγωγικών και θεμελιωδών γνώσεων της επιστήμης της Πληροφορικής, έτσι ώστε ο εκπαιδευόμενος να κατανοεί τη δομή των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των δικτύων, τα είδη των δικτύων και τη λειτουργία του διαδικτύου, όπως επίσης και θέματα πρωτοκόλλων επικοινωνίας και ασφαλείας στην πληροφορική.
Σκοπός της ενότητας είναι να κατανοήσει ο εκπαιδευόμενος την έννοια του προγράμματος, να γνωρίσει την ιστορία των γλωσσών προγραμματισμού και των ειδών προγραμματισμού, καθώς και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για τη σωστή δημιουργία προγραμμάτων. Πιο συγκεκριμένα, θα αντιλαμβάνεται τις τεχνικές της ιεραρχικής σχεδίασης προγραμμάτων, του τμηματικού προγραμματισμού και τη διαδικασία που ακολουθείται από τη σύνταξη του προγράμματος μέχρι την τελική του εκτέλεση από τον υπολογιστή και τη λήψη των αποτελεσμάτων.
Σκοπός της ενότητας είναι να εισάγει τον εκπαιδευόμενο σε βασικά θέματα της αρχιτεκτονικής των λειτουργικών συστημάτων και ειδικότερα στην εξοικείωση με έννοιες όπως οι διεργασίες, η διαχείριση μνήμης κ.λ.π., και τα χαρακτηριστικά ενός συστήματος πολλών χρηστών, σε θέματα της αρχιτεκτονικής των δημοφιλέστερων λειτουργικών συστημάτων και στην έννοια και τη σημασία των πληροφοριακών συστημάτων.
Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι ο εκπαιδευόμενος να κατανοεί τις αρχές και τις λειτουργίες του μάρκετινγκ, τη διαδικασία της τμηματοποίησης, στόχευσης και τοποθέτησης στην αγορά και την χρήση των εργαλείων ανάλυσης PEST και SWOT. Επιπλέον, να γνωρίζει τις μεθόδους του σύγχρονου μάρκετινγκ έναντι του παραδοσιακού και τη διαδικασία της έρευνας μάρκετινγκ
Σκοπός της ενότητας είναι να κατανοήσει ο εκπαιδευόμενος τις αρχές, τους κανόνες και την ανάγκη του προγραμματισμού πωλήσεων, των σχεδίων μάρκετινγκ, τη διαδικασία ανάλυσης του εξωτερικού περιβάλλοντος και του ανταγωνισμού και τη γενικότερη επίδραση του σχεδίου μάρκετινγκ στις πωλήσεις.
Σκοπός της εκπαιδευτικής ενότητας είναι να κατανοήσει ο εκπαιδευόμενος την έννοια και τη σημασία του εμπορικού σήματος, τον ρόλο των κοινωνικών δικτύων στη διαμόρφωση της αντίληψης των καταναλωτών σε σχέση με το εμπορικό σήμα, τα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις βασικές αρχές του διαδικτυακού μάρκετινγκ και των στρατηγικής του.
Σκοπός της ενότητας είναι να κατανοήσει ο εκπαιδευόμενος τις αρχές και του κανόνες του μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητών συσκευών και του συνεργατικού μάρκετινγκ, τα εργαλεία και τις τεχνικές ανάλυσης ανταγωνισμού, την έννοια και τη σημασία προσέλκυσης δυνητικών πελατών και τα εργαλεία ελέγχου των προωθητικών ενεργειών μέσω του διαδικτύου.
Σκοπός της ενότητας είναι ο εκπαιδευόμενος να κατανοήσει τα γενικά στοιχεία των Βάσεων Δεδομένων, τα δεδομένα και τις πληροφορίες, τη σημασία, την εξέλιξη των τύπων δεδομένων και τα χαρακτηριστικών των Βάσεων Δεδομένων. Επιπλέον, θα αντιληφθεί τη διαδικασία σχεδίασης των βάσεων δεδομένων, το εννοιολογικό, λογικό και φυσικό σχεδιασμό, το μοντέλο οντοτήτων συσχετίσεων κα τις έννοιες οντότητες, στιγμιότυπα, γνωρίσματα, ιδιότητες και κλειδιά. Τέλος, θα κατανοεί τη διάκριση των στατικών και δυναμικών ιστοσελίδων και τα εργαλεία ανάπτυξης ιστοσελίδων.
Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;